top of page
Search
  • Writer's pictureAbigél Miskolczi

Első pillanatok

Hosszú utazás után tegnap este megérkeztem Thaiföldre. Budapesttől Dubaiig 5 óra volt az út. Kicsit tartottam attól, hogy egyedül kell majd boldogulnom, de mielőtt felszálltam volna a gépre találkoztam egy ismerősömmel így együtt utaztunk és Dubaiban is együtt vártunk 4 órát. A további 7 órát egyedül töltöttem, de ez idő alatt sikeresen végigjártam az A és B terminálokat legalább ötször – ötször. Amikor innen továbbindultam összeismerkedtem két leendő osztálytársam és együtt felfedeztük, hogy az egyik fiúnak is és nekem is a jegyem Businessre változott. Ez eleinte kicsit megijesztett, de felejthetetlen élmény volt számomra így utazni. Szinte elröppent az a hat és fél óra amit ott töltöttünk. Miután leszállt a gép 1 óra alatt sikerült lepecsételtetni a vízumokat, átjutni az ellenőrzéseken és felvenni a csomagokat. Ezek után még két orát töltöttünk ott, mert másik két diákra vártunk. 15 perc utazás után megérkeztünk a szállásra. Itt kiderült, hogy a beléptető kártyám nem nyitja a szoba ajtaját, valamint azt is megtudtam, hogy most pár napig ebben a szobában leszek, de utána kiköltözöm a kollégiumból, és az iskolához tartozó apartmanban fogok „lakni”. Egyenlőre erről semmi többet nem tudok. A mai napon korábban ébredtem, mint a többiek, de találkoztam egy másodéves diákkal, aki nagyon kedvesen megmutatta nekem az egész iskolát és a sport hotelhez tartozó medencéket, pályákat, amiket mi is használhatunk. Ezek után leginkább ismerkedtünk egymással, segítettem egy örmény lánynak kidíszíteni a szobájukat. Többször körbesétáltunk a kampuszon. Számomra az az egyik legfurcsább, hogy szinte minden a természetben van. Például nincs iskolaépület folyósókkal, csak egy – két terem. Nagyon érdekesek az étkezések is. Legtöbbször nem is ismerem az ételek jelentős részét, de amit eddig megkóstoltam az mind nagyon finom volt. Megfigyeltem, hogy a legtöbb ember kanállal és villával eszik, de volt, akinek szinte teljesen új volt, hogy evőeszközt használunk. Így elsőre ezeket találtam a legérdekesebbnek. 😊


8 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page