top of page
Search
  • Writer's pictureAbigél Miskolczi

End of year

Mostanra szerintem már mindenki, (aki még olvassa a blogot) megszokta, hogy három havonta jut időm bejegyzést írni. Pont ezért, íme itt a legújabb.

Szóval vágjunk is bele. Áprilisban Malájziába utaztam, ahol 5 napot töltöttem el tíz évfolyamtársammal. Ez idő alatt egy farmon segítettünk, ahol AIDS-es emberek élnek. A munkánk célja egy teaültetvény teremtése volt, ahol ezek az emberek dolgozni tudnak, ezzel adva értelmet a mindennapjaiknak. Továbbá egy ház kitakarításával is foglalkoztunk, ahol a későbbiekben újonnan érkező betegek lakhatnak majd. Eléggé megterhelő volt napi 6-7 órát a tűző napon tölteni, de kétségtelenül végigcsinálnám még egyszer. Mindezeken túl, a hely csodálatos volt az utazás pedig nagyon kalandos. Az utolsó estére Kuala Lumpurba utaztunk, ahol igencsak rövid idő alatt igyekeztünk felfedezni a várost. Láttuk az Ikertornyokat, voltunk a kínai negyedben és az "Arab utcán" legalább négyszer végigsétáltunk.

Ezt követően elkezdődött az utolsó harmadév az iskolában. Ez idő alatt elkezdtem vezetni saját CCA-met, ami a Sunrise Committee nevet viseli. Továbbra is lelkesen oktattam tornát, valamint elkezdtünk egyetemi jelentkezésekkel foglalkozni. Hogy ne unatkozzak, biztos, ami biztos, feliratkoztam SAT tesztre, ami kétségtelenül nagyon nehéz volt.

Továbbá elérkezett az a szomorú időszak, amikor a 12. osztály elballagott. Ez hihetetlenül megterhelő volt számomra, habár a ballagás gyönyörű volt. Annak érdekében, hogy ne legyen sok időnk szomorkodni, egy héttel a 12. osztály távozása után, nekikezdtünk az év végi vizsgákhoz. Így egy hét alatt 5 tantárgyból volt lehetőségem vizsgázni.

Az elkövetkező három hét sem lesz unalmas. TOK prezentációra kell készülnünk, és egy EE 2000 szavas határidő is közeledik. Mindezek előtt azonban Bangkokba utazunk Project weekre, ahol jegyzetfüzetek készítésében fogunk segédkezni.

Annak érdekében, hogy mindenki betekintést nyerhessen az elmúlt évembe készítettem egy videót is...

3 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page