top of page
Search
  • Writer's pictureAbigél Miskolczi

Miről is van szó?


Mint azt már a bemutatkozásban is leírtam, egy nem szokványos, vagy inkább egy nem mindennapi dologról olvashattok. Az oldal címében is megjelenik az a "mágikus" három betű: "UWC". Ez a United World Collages rövidítése. Ez egy mozgalom, ami világszerte 17 nemzetközi iskolát üzemeltet. (Olaszország, Wales, Kína, Costa Rica, Örményország, Hongkong, Hollandia, India, Bosznia-Hercegovina, Kanada, Norvégia, Németország, Szingapúr, Thaiföld, USA, Szváziföld, Japán).

Minden évben lehetőség van pályázni. Biztosan felmerül bennetek a kérdés, hogy miért más ez a pályázat, mint bármelyik másik. "Hiszen ez is csak egy a számos közül..." Azonban ha ezt hiszitek hatalmasat tévedtek.

A szerencsés nyertesek két évet tölthetnek el az egyik ilyen UWC iskolában, majd Nemzetközi Érettségit tesznek. Arról nem is beszélve, hogy már maga a válogatás is egy hatalmas élmény. A válogatás menetéről, majd még részletesebben írok.

Idén én voltam az egyik szerencsés, aki megkapta ezt a sorsfordító lehetőséget. Úgy gondolom, hogy ezáltal a világnak egy olyan részét ismerhetem meg, és olyan dolgokban vehetek részt, amiről egy éve még álmodni sem mertem volna.

Augusztus 4-én Thaiföldre utazom. Be kell valljam nagyon izgulok, hiszen még soha nem voltam ilyen távol az otthonomtól, és sose tapasztalhattam meg, milyen a monszun éghajlat.😀

Szerintem, csak akkor tudatosul majd bennem, hogy milyen fantasztikus dolog történt velem, amikor a repülőtéren veszek búcsút a családomtól és a barátaimtól 10 hosszú hónapra. Sok időnek tűnhet, de gyanítom annyi minden történik majd, és olyan izgalmas lesz, hogy nagyon hamar elröppen majd ez a tanév.

Az egyesületről, és a pályázási lehetőségekről itt olvashattok: http://www.uwc.hu/


17 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page