top of page
Search
  • Writer's pictureAbigél Miskolczi

Konyhatunderek

Ahogy telnek a napok egyre otthonosabban erzem magam itt. Mar kihivas nelkul tudok kavet fozni a serpenyoben, mert a mikro nem mukodik, vizforralo pedig nincs. Emellett tegnap elkeszitettem eletem elso thaifoldi - magyar kalacsat. Ebben alapbol nem is lenne semmi kulonos, de azaltal, hogy kollegistak vagyunk mindig van egy felugyelotanar velunk es tegnap pont a matektanarom idozott a villaban amikor hazaertem hosszu es faraszto bevasarloturamrol, ezert vele keszitettem el a reg hianyolt magyar etelt. Nekem nagyon jol esett, hogy mar azonnal kerdezte, hogy miben segithet es izgatottan varta, hogy mi keszul majd. Emelett Tala (aki Sziriabol erkezett) segitett nekem, igy vegul ket kulonallo kalacsot keszitettunk el. Nagyjabol ejfelre fejeztuk be a munkalatokat, amikor is felfedetzem, hogy mar megtekintheto a penteki matekteszt eredmenye. Ez egy kritikus pillanat volt, mert nagyon feltem az ujabb kudarctol. Ezalatt arra gondolok, hogy az elso jegyem 3-as volt ami itt bukast jelent.

Vegul osszeszedtem a batorsagom es megneztem az eredmenyt. 5-os!!!!! Szerintem sosem orultem meg ennyire egy magyar rendszerben szamitott 3-asnak. Igaz kozel volt a 6-os is de most az nem sikerult. Most lehet nehanyatokban felmerul a kerdes, hogy miert orulok egy "harmasnak" ennyire es miert ilyen nagy szo ez?! Nos azert mert 4 HL (higher-level) es 2 SL (standard-level) tantargyam van ami nagyjabol olyan, mint ha 4 fakultaciora jarnek egyszerre es ebbol a matek kulonosen neheznek szamit. Mindenesetre eddig ezzel adodott a legtobb problemam, de a tobbi targybol 6-os 7-es jegyeim vannak aminek nagyon tudodk orulni. (Ehhez egy kis tortenet. Businessbol az elso jegyem 6-os volt es teljesen el voltam keseredve, aztan megkaptam a matek bukasomat es rogton felertekelodott bennem az a Business. 😙).

A multkor meg nem tudtam meselni az iskola utani tevekenysegeimrol. Szoval nekem 5 CCA van, ami olyan, mint nalunk egy szakkor, vagy iskola utani kulonora. Hetfonkent egy diakoknak letrehozott kornyezetvedo szervezetben szervezunk egy meetinget. Keddenkent roplabdazni jarok, szerdan kreativ irassal toltom az idomet. Csutortokon ujrahasznosito klubban tevekenykedem, penteken pedig ultimate frizbivel zarom a hetemet. Szoval sosem unatkozom. Emelett ket dodog van ami nagyon faraszto es nehezemre esik megszokni. Az elso az iskolai e-mail. Naponta atlagosan 5-6 e-mailt kapok amit folyamatosan nyomonkovetni, es semmit sem elfelejteni nagyon nagy kihivas. A masodik pedig az iskola e-naplo rendszere. Ugyanis a jegyeink mellett a hazi feledatokat is itt latjuk. Tovabba az oran hasznalt prezentaciokat, jegyzeteket. Szoval ez egy nagyon kaotikus rendszer egyenlore.

4 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page