top of page
Search
  • Writer's pictureAbigél Miskolczi

Visszatekintes

Lassan egy honapja, hogy nem irtam semmit. Ez nagyon megdobbeto volt szamomra, mert igazan sokkal kevesebbnek tunt. Megprobalom osszefoglalni mi mindenen mentem keresztul ezalatt a negy het alatt.

Mindenek elott Szeptember 21.-en ateltem eletem elso UWC napjat, ami egy fantasztikus elmeny volt szamomra. A delelott folyaman egy utcat igyekeztunk tisztabba varazsolni, ami igencsak nehez feladatnak bizonyult, mert az idojaras nem kedvezett nekunk. Azonban a szakado eso sem akadalyozhatott meg minket abban, hogy jol erezzuk magunkat es valami hasznos dologgal ussuk el az idot, ezert csapatepito jatekokat jatszottunk. Ezek utan egy prezentaciot tartottam Magyarorszagrol egy kis csapat negyedikes diaknak. Fantasztikus elmeny volt es nagyon jolesett, hogy mennyire erdeklodoek voltak. Az eloadas vegere meg egy kis magyar neptancot is tanultak. Miutan ennek vegelett csatlakoztam a kavezot dekoralo csapathoz. Festekek, ecsetek es szines zaszlok a vilag minden tajarol. Sokkal otthonosabb lett igy ez a kis bufe. A napot frizbizessel zartam, szinten a szakado esoben.

Tovabba tovabbra is renduletlenul dolgozom a CCA-s tevekenysegeimen. Kutatomunka, activity vagy eppenseggel valami kreativitas. Ezek a dolgok mara teljesen beepultek a mindennapjaimba, akarcsak a napi 5-7 uj e-mail. (Mar meg sem lepodom, hogy mennyi reflekciot kell irni).😋

Hatalmas orom szamomra, hogy kezdek az angollal is "baratibb" viszonyba kerulni. Ezalatt arra gondolok, hogy mostanra mar legtobbszor nem okoz gondot a dolgok megertese, es nem csak pislogok az oraimon, hogy mirol is van szo. Nem mondom, hogy egyszeru az elet itt, sot nagyon sokat kell tanulni es rengeteg a kihivas, de ahogy haladunk az idovel valamennnyivel egyszerubbe, es megszokottabba valnak ezek a dolgok. Jovohet utan elkezdodik az oktoberi szunet amit mar nagyon varok, de elotte meg szamos assesmentet kell teljesitenem.

A szunet ket hetes lesz, melybol egy hetet Rhanongon fogunk tolteni egy Service Trip kereteben. Ennek a megszervezese teljesen a mi feladatunk, (jo kapunk segitseget, de mi vagyunk a felelosek erte.) Itt leginkabb angol nyelvet fogunk tanitani helyi gyermekeknek. A masodik hetre meg nincsenek konkret terveim, de biztos vagyok benne, hogy nem fogok unatkozni. (A Business mindig lehetoseget ad arra, hogy egy-ket esetleg sokkal tobb orat eltoltsek a laptopom, a fuzeteim es a tankonyveim tarsasagaban...🙃

3 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page